Friday 24 June 2022

我成功脫掉戴了30年的六百度眼鏡

 1. 「望着天一片,那雲霧,藏着美麗故事。望着花開遍,可知道,人生美妙。」唔知仲有無人記得呢個眼鏡88喺1992年嘅廣告。改篇自梅艷芳嘅「似水流年」。可以呢度睇返 http://youtube.com/c/TPBHKCM

2. 是咁的。我已成功脫掉眼鏡,唔係因為我戴左隱形眼鏡,或者乜乜乜激光(自殘嘢我唔做的),原本最高峰時接近 600度近視。我在小學一二年級時就已經開始戴眼鏡。那時是學校學童保健檢查時發現有近視,再轉介左我去盲人輔導中心 。細個時聽到個名,嗰時以為真係會盲,好彩原來唔會。
3. 我是如何減掉近視的?其實現在並唔喺無晒近視,當然標題係吸下精講到好神咁,但應該仲有一百度左右。散光還是有的,幾多度我就唔識量化。原本散光係一百左右,依家係明顯低左嘅。依家都一路keep住減低緊,有時真係可以清到帶住眼鏡咁。
4. 我諗都有好多人都聽過一個大法叫《貝茲法》,英文叫 Bates' Method。呢個唔係法輪大法,佢係將正常嘅眼睛活動方式整理好,將佢變成理論。但係你睇下維基,當時20世紀初192x 年,佢中途嘅研究過程當然有不少錯誤,俾其他人插到飛起。到依家都仲係俾人當做傻仔。呢個大法慢慢再講,等唔切就可以去賢哥改善視力個網頁,我認識點減近視都係因為賢哥無私嘅分享。
5. 另外仲有一個少啲人聽過嘅叫霧視法。我哋香港都有出過本書叫《你戴錯眼鏡啦》就有提出過戴近視鏡係導致近視嘅幕後黑手,作者係一個香港土生土長嘅視光師。嘿嘿,係咪好似好玄呢,有機會又講下。
5. 我開始研究減近視嘅方法,事緣幾年前我去剪頭髮,坐埋位第一樣嘢梗係除眼鏡,就剪完嘅時候,就拎塊鏡照後面問你O唔 OK喇。我諗睇得呢度嘅讀者都有呢個經歷。我就答佢話我無帶眼鏡睇唔到噃,咁佢先遞返俾我。後尾就就問我,哥仔你幾度近視,我答佢我5百幾度。佢就笑淫淫咁話,我以前都有500度近視,不過依家唔使戴眼鏡喇。我心諗,咁神。不過大家都應該估到,原來佢係做左激光。自此我就係度諗會唔會有唔使用呢啲有入侵性嘅方法呢?就係咁,當然喺上網搵,睇睇下就睇到賢哥嘅網頁喇。
6. 所以依家我想將一路嘅過程,寫返低佢,發揚光大咁,希望可以普渡眾生。當然呢個唔係醫學網頁,我亦唔係讀醫嘅,只是一隻IT狗。當然一兩篇係講唔晒嘅,好多嘢。戴定頭盔先,呢度只是分享我嘅個人體驗,並不是醫學網頁,講嘅嘢肯定係錯漏百出,不過我好認真的。當中各位有咩損傷嘅話本人絕不負責,亦都無錢賠,自己衡量下。掌聲多嘅我就可能有多啲動力諗到新嘢分享出黎。

No comments:

Post a Comment

霧視法 - 拋棄你的近視眼鏡

霧視法 - 拋棄你的近視眼鏡   1. 今日想介紹一下霧視法,點樣應用。「如霧起暗暗蓋掩身邊你,像霧裡 面前幻化不定」 呢個方便叫霧視法,就係睇野好朦咁解。眼鏡有正視鏡同負鏡之分,正視鏡就係凸透鏡,即係遠視鏡。負鏡即係凹透鏡,又叫近視鏡。霧視法就係要用一副唔岩度數嘅眼鏡,去呃自己...